Friday, February 2, 2007

plus-minus

Am scris azi intr-un "blog de bloc" care apare in Hotnews, un comentariu la un post al Doinei Popescu care se cheama "La pomul laudat":
"Incerc sa va relatez pe scurt ce mi s-a intamplat si mie in magazinul "Plus" din Iasi, care s-ar putea numi tot asa de bine "minus": primesc ca orice cetatean european, nu-i asa ? oferta magazinului pentru o saptamana in cutia de posta si, vai! ce bucurie! ce-mi vad ochii?, la oferta, crema de zi, respectiv de noapte cu Q10, Cyrasa la incredibilul pret de 4,59 lei (paralei, evident). Daca mi-a suras aceasta oferta?, raspunsul il poate da orice femeie, ei bine, da! mi-a suras dar numai atat ca la fata locului cand am ajuns in mare graba, n-am vazut nici locul unde ar fi trebuit sa se afle aceste creme, care se pare ca nici n-au fost.
Si cate asemenea pacaleli de zici ca e 1 aprilie in fiecare saptamana!
Semneaza, o potentiala cumparatoare care s-a bucurat pana la urma ca a facut o economie la punguta cu 2 bani dar cu timpul pierdut ce sa fac? Il trec la Plus?"

1 comment:

mona said...

colega mea G. a zis ca este vorba despre magazinul plus cu multe minusuri.